Virtuelni asistent je samostalni administrativni ili lični asistent koji radi u sopstvenom prostoru i pruža usluge za više klijenata. Virtuelni asistent pomaže vlasnicima preduzeća i preduzetnicima u njihovom poslu. U zavisnosti od potreba klijenata, angažovan je po satu ili po projektu.
Virtuelni asistent radi iz sopstvene kancelarije, pa tako nemate dodatne troškove za kancelarijski prostor, računarsku opremu, plaćanje računa za telefon, troškove poreza i doprinosa, osiguranja i slično. To navodi na zaključak da, koristeći usluge virtuelnog asistenta, možete uštedeti značajne sume novca u toku poslovne godine.
U današnje vreme, virtuelni asistent je potreba bez koje zauzeti profesionalci ne mogu. Angažovanje jednog, može biti jedna od najboljih odluka koju ste doneli u napredovanju Vašeg poslovanja.
Poslovi virtuelnog asistenta:
- poslovna korespondencija - vođenje prepiske sa klijentima putem elektronske ili obične pošte
- primanje i slanje dopisa, molbi, zahteva
- pisanje tekstova za: sajtove, društvene mreže, marketing poruke ili blogove
- organizacija i priprema poslovnih sastanaka
I niz sličnih poslova u skladu sa potrebama klijenta
|